God Jul!

eller man kanske ska säga God Fortsättning nu föresten..

Igår spenderades dagen först hemma hos min familj med julmat, Kalle Anka, Fika och julklappsutdelning.. Var trevligt! Sen åkte vi hem Till Raouls föräldrar och där blev det Julklappsutdelning och Risalamalta.. Trevligt det oxå!

Idag blev det en sväng ut till Raouls föräldrar igen.. Raouls halvsyster Vicke skulle komma ut med barnen.. Det var trevligt.. jag och Nina och Nathali satt och pärlade med pärlor de fick i julklapp. Var häftiga pärlor.. de klibbade ihop lr vad man ska säga ifall man sprutade vatten på de.. Får se vad som händer ikväll.. Raoul skulle ev på väg på fest till en gamal klasskompis.. så vet inte vad jag ska hitta på riktigt =s Får se vad som händer..

Julklapparna!

Av Raoul
Britney Spears Parmfym - Midnight Fantasy
Såspipa (tror de heter så)
Irish Coffee set

Av Mamma & Pappa!
Stekpanna + stekspadar
och okänd summa pengar att köpa mina egna klappar

Av Bror
The settlers (sällskapsspel)

Av Mormor
En låda full med massa dukar och lakan tror jag oxå det var
Pengar

Av Farmor
En Trisslott (tyvärr ingen vinst)
Pengar

Av Uffe & Annette
Mamma Mia
Ljus som ser ut som stenar

Sen fick jag och Raoul en stekpanna till av Raouls föräldrar.. (båda våra stekpannor som vi fick förra julen gick sönder straxt innan jul så det blev 2 nya i år! Så hoppas vi slipper önska oss nya nästa år =S )

Ni får ha det så bra allihoppa!
Puss & Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0