Dumma Tvillingnål!

Tänkte vara duktig och sy lite nu när jag kom hem... Men det vill sig inte... Tänkte sy stickningen men min tillingnål vill inte fungera... Undertråden fäster inte med övertråden... men de ser fint ut på framsidan innan man inser att man kan dra bort alla trådar.. Vilket jag inte vill ska kunna ske.. men det har skett framsteg sen i skolan.. då jag bara fick en söm utav två iaf =s

Var på trevligt Glöggfika ida hemma hos Anna! Mkt trevligt! Bjöds på lussekatter, lussekrans, knäck och lite annat godis och sen även glögg.. Var ett par stycken tjejer från klassen och sen dök även ngr utav trä och metallarna upp.. trevligt att ses lite utöver skolan oxå.. det behövs..

Men om man kanske skulle ta och försöka sig på ett sista försök på tvillingnålen innan man tar till den vanliga nålen igen =S

Nu får ni ha de så bra.!
Puss & Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0