Det Flaggas..



... för mig idag =p Jag har ju faktiskt namnsdag idag =)
Dock är de ju kanske inte mig de flaggas för egentligen utan att de är nobeldagen idag!


Dagen idag har iaf spenderats på VFUn. Var en helt vanlig dag, elever som sprang omkring, kastade saker, pratade och bråkades =S Konstigt att man inte blir avskräkt.. men ja känner bara hur jag vill förändra och förbättra och lära eleverna att få känna viljan av att vilja lära sig.. tror den finns där i dem fast de inte vill veta av det. Det ska iaf bli ett mål som jag ska ha som lärare.. få eleverna att vilja lära sig.. Lär väl få vara lärare föralltid då men =S =) hahaha

Nu blir det att titta klart på Room Service...
Puss & Kraam!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom flaggar för min bror ;D.. han fyllde år :P.. Jag hade namnsdag dagen innan dig ;P..

2008-12-11 @ 10:49:01
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0