Yesterday!

Gårdagskvällen var en lyckad kväll! Var som sagt länge sen jag var på Plaza men det var helt ok.. var inte så mkt folk när vi kom men de dök upp sen lite senare.. Träffade på Linda och sen Malin min gamla klasskompis sen högstadiet.. Trevligt  att träffa på folk man känner..

Kvällen började iaf hemma hos Läcki... Blev drinkar och cider.. och bra musik.. 
 

Sen helt otroligt så lyckades jag döda en fluga.. Det kanske inte låter som det svåraste.. men jag gjorde det faktiskt med hälen utan att ens märka det =P Gick bara vanligt och kände att jag trampade på ngt mjukt/blöt/konstigt kollade vad det var och där låg den.. En död/mosad fluga.. Snacka om att förvåningen var stor!


Nu är det filmen på Kanal 5 som gäller..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0