Allt & Inget..

Så var ännu en skolvecka över..

Har varit både mkt och lite känns det som.. vissa dagar har man knappt varit där och inte haft ngt att göra och sen igår va de fullt upp hela dagen kändes det som.. Men skönt att det händer lite iaf.. På måndag em ska vi förskeda och sen ev skeda om vi hinner det oxå.. (mkt fackspråk men skriver de för att dels lära mig själv och svårt att skriva de med andra ord oxå.. hehe) Måste fixa ngt inslag till vävstolen oxå.. Ska bli en liten kuvertväska sen i slutet iaf.. får hoppas den blir bra..

Idag var vi på studiebesök.. lät inte på snacket innan att de skulle vara så kul.. men de va verkligen intressant och kul att se.. Jag blev verkligen Glatt överraskad.. Vi arbeta lite praktiskt oxå så det var kul det oxå =)

Var även och tränade igår på sporthallen.. känndes riktigt skönt efteråt så nu måste jag bli bättre på att ta mig dit.. Det är ju faktiskt både bra och man känner sig piggare efteråt...

Ikväll blir en slapp kväll.. blir att slö titta på tv lr ta på ngn film kanske.. Sugen på att fortsätta sy på mitt broderi också.. men jag har så ont i mitt pekfinger.. hmm.. Men Men.. Nu ska ja avsluta detta inlägg..

Ha det bra..
Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0