Nu är de MINA!!!

Länge har jag Väntat.. och Längtat... och Hoppats.. Men nu har det äntligen skett.. Ps. I Love You har släppts på DVD och den är i min ägo.. och även Leila Lindholms bok A piece of cake som jag gått o tittat på så många gånger =)
Så det finns nog en lite (lr gigantisk) chans att jag bakar nog ur boken i helgen... Måste ju testa den hihi.. sen vankas det ju födelsedag så kanske måste prova lite och frysa in till dess.. hehe.. Blir nog en titt på filmen oxå =)

 


Ha de fin fint!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Joo, lite småelak. Eller det är nog så att jag inte riktigt kommit in i det än.. Hur går det för dig? Känns det rätt? Kramen. <3

2008-08-22 @ 16:49:56
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0