Neeej =(

Nya Harry Potter filmen flyttas fram till Juli nästa år istället för att ha premiär nu i November.. Och anledningen tycks vara att den väntas dra in mer pengar då.. FULT gjort av de säger jag bara.. Sen kommer den sista filmen vara 2 filmer (vilket jag inte är så förtjust i men men) och de kommer ha premiär Hösten/vintern 2010 och sista ngn gång under 2011..

Potterfans får vänta
Potterfans får vänta

Nu ska jag snart iväg med Therese till Ikea.. lite ska väl inhandlas iaf =) Uppdatering kommer senare..

Ha de bra..
Puss & Heeej!

Kommentarer
Postat av: Ribecca

jag skrev också om det där, jag blev så himla arg och besviken när jag upptäckte det. och den sista boken ska bli två filmer, på ett sätt är det bra eftersom det är så mycket detaljer som måste vara med i den sista. men annars suger det ju massor!

2008-08-28 @ 00:23:10
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0