München Hoben 2008



Igår var det München Hoben.. Var riktigt trevligt.. fullt med folk, men tyckte inte lärarna syntes till så mkt.. träffade på enbart tre nollor tror jag det var.. Ni får se till att synas lite hehe..

Blev en lång dag igår.. skola mellan 9 och 16 och sen direkt att gå o ställa sig i kön för att komma in för att få mig ett glas (vilket jag fick (= ) hihi.. I skolan fick jag lite panik för allt som ska köpas och göras.. men förhoppningsvis kommer allt kännas bättre efter hand.. Idag känndes det lite bättre men kommer väl släppa mest när man kommer igång och arbetar praktiskt... det är skönt att veta att jag inte är det enda frågetecknet iaf =) hehe



Nu blir det mat här iaf (ungstekta potatisar, morötter och gul och röd lök och sen ev stekt hamburgare till)
Sen blir det att träffa mamma och gå på promenad..

Ha det bra..
Puss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0