Lite blev Dyrt..

Listan innehöll ca 10 saker som skulle inhandlas.. billiga små användbara saker.. I påsen hem var det mer än 10 saker och BETYDLIGT mkt dyrare än vad jag hade väntat mig.. Nästan 900kr gick det på =o och då plockade jag även bort grejer som jag kände att de kanske faktiskt inte behövs.. och jag var sugen på att köpa mer än vad jag faktiskt gjorde... Men så är det ju ofta på Ikea =) hihi....

Har varit en riktigt trevlig dag idag med Therese.. Och på onsdag blir det igen.. München Hoben... Blir en lång onsdag då skolan börjar då igen.. så imorgon är sista dagen ledig.. Ska passa på att träna på morgonen hade jag nog tänkt mig och sen faktiskt städa.. kan behövas.. var för länge sen nu..

Detta är lite av vad som blev inhandlat idag på Ikea


Långa Skedar, Tårtspade.. det vankas ju födelsedag & doft dekoration som luktar kladdkaka MUMS

Konsoller till  Järpen Hyllan som ska sättas upp i sovrummet 2st Lampor (svarta)

Korg till förvaring av vantar & mössor, en pläd i fyndhörnan och förvaring till skolgrejer

Dokumentställ till det andra skrivbordet, skoförvaring + lådor att ha i skoförvaringen..

Det blev mer i påsen men detta är lite utav det iaf.. hehe..
Nu blir det nog sängen snart ifall jag ska orka gå upp och träna tidigt imorgon..
Ha det fint..
Puss & Heej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0