VFU:n Är Över...

Så var VFU:n över för den här gången.. Varit en riktig trevlig vistelse.. Men lär nog komma tillbaka till Annica i höst eller om de blir i vår vet ja inte... Men ser fram emot de redan.. Höll lite lektion idag.. tyckte det gick bra.. var dock några elever som inte beteede sig som man tycker man kan förvänta sig men men..

Sen efter alla lektioner fortsatte jag att sy på min solros.. men hann inte klart med den så jag tog hem den =) Men ska dock lämna tillbaka den på måndag då vi har VFU- dag och jag träffar Annica igen..

Imorrn blir det antingen 2 valmöjligheter.. 1. Det blir jobb.. och lite grillning fram emot kvällen eller 2. Jag tränar/går ut och går, lämnar in min cykel och ber att få en cykelkorg, spaklar och putsar på väggarna, och STÄDNING.. och sen grillning fram emot kvällen.. Undra vilket allternativ som jag eg ser fram emot mest??

Nu är det Klass 9A!

Ha det bra!
Pusss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0