VFU

Första dagen på VFU är avklarad.. och den var mkt trevlig.. tror jag kommer trivas bra.. Var en relativt kort dag.. varit hemma någon timme här och ska snart iväg här igen.. vägning på G =s nervös ida.. men de får väl ha gått som de gått.. har ju faktiskt varit förkyld och inte kunnat röra på mig som jag viljat...

På VFU är jag och Elsa iaf hos en textillärare på "mellanstadiet".. och vi fick göra fina smycken sen efter sista lektionen.. blev riktigt nöjd med mitt.. tyvärr skulle det vara som inspiration till eleverna.. men Annica (läraren) sa att vi skulle få göra till oss själva sen ifall vi ville de oxå så.. Men gjorde ett knytarmband som blev riktigt snyggt.. Så det var en kul dag!

Nu ska ja ringa ett samtal o sen börja tänka på att ge mig iväg..
Pusss & Heeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är VFU ?

2008-04-21 @ 20:34:45
Postat av: Alex.

Vad snäll du är! En morgon när du vaknar sitter jag där på balkongen :) Du har inte en björn gustafsson över med? =D

2008-04-21 @ 22:00:46
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0