Tonight

Kvällen började väl lovande.. satt här vid min dator (i köket för än gång skull) och pluggade medans Hockeyn var på i bakgrunden och gjorde mig glad tills en början.. 0-2 till LHC efter första perioden med chanser på nästan 0-4.. men efter knappt halva andra perioden stängs TV:n av, då är jag så arg på LHC:s kassa spel som har gått från 0-2 till 3-2 på mindre än på bara några min.. Sen dess har Tvn varit avstängd och fått uppdateringar från annat håll.. tydligen blev matchen 7-3 till Hv.. BLÄÄÄÄ

Men annars har jag fått min Kursuppgift skriven och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet av den.. får hoppas Kathrin gör det oxå.. Sen har jag fått reda på 2 av 5 delar på tentan.. G på ref. dok.. som bara gick att få G på =) och sen VG =O =) på Hum/Sam miljön.. där var den riktiga chocken.. Men Glad är jag över det iaf!

Var och shoppade med Sofie här i måndags och det blev lite inhandlat iaf =) Blev 2 par jeans, 1 linne, 1 topp, 1 par linne byxor och sen lite underkläder =) Kändes alltihop som riktigt bra köp och jag har riktigt trivts med allt jag inhandlade =)

Killen som skulle komma o kolla på diskbänksblandaren var här idag.. men han ska återkomma imorgon igen då han behövde byta ut hela kranen och en sådan hade han inte med sig..

Men nu blir det att gå och lägga sig här iaf..
Sov Så Gott!
Pusss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0