The Weekend!

Helgen som varit har varit lugn men ändå händelserik!

I fredags så jobbade jag och tog de sen dunderlugngt själv hemma framför Hockeyn.. Igår så plugga jag lite på morgonen och sen slappade jag framför datorn och Tvn mest hela dagen.. en tripp ner till affärn blev de oxå..
På kvällen var dock jag och Raoul ute med Sofie och Matte och åt mat och gick på bio vilket var himla trevligt och gott smakade det =)
Idag blev de plugg på morgonen (och även lite lite nu den senaste timmen) och sen slappa vid datorn innan jag åkte och mötte upp Lisa innan vi åkte vidare till Läcki.. Satt där några timmar och snackade om allt och inget innan de blev hemfärd för att ta hand om de sista i tvätten som raoul hade varit snäll och tagit hand om själv..

Och nu blir det att kolla på 27 Dresses =) Får hoppas den e bra.. Men det tror jag.. Får väl överraska Sofie med att ta med den imorrn när vi ska träffas.. Får hoppas de blir av denna gång.. Annars blir de nog en tripp ner till stan själv.. Himla shopping sugen nu =) hihi

Ha de bra och sov gott allihopa!
Pusss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0