Sprejfärg..

Inhandlade sperjfärg idag efter skolan så jag kunde sprejmåla mina silverramar till svarta ramar (där fick du svar va Frida? =) hehe) Har bara målat framsidan än så länge, baksidan blir kanske imorrn.. var så ruskigt kallt att stå ute på balkongen så inväntar värmen lite hehe..

Sen var jag och Raoul iväg en sväng och solade här direkt när han kom hem.. riktigt riktigt skönt var det.. ska jag göra om snart igen.. de värmer så härligt en sån här tråkig dag... (sen förhoppningsvis ger det lite färg oxå så ja slipper känna mig likblek)

Får se vad som händer resten av kvällen.. ska väl försöka läsa klart 1 text iaf.. har 5 st att läsa imorrn annars.. skulle ju vara skönt att läsa fler men är verkligen trött somna flera gånger förut när ja låg och läste.. Får lägga mig tidigt och gå upp tidigt att läsa något.. jobbar som bäst på morgonen oxå så..

Nee... nu blir de lite TV o sen lite läsning o sen kanske någon film...
Pusss & Heeej!

image50

The Notebook!
- Vill se denna underbara film snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, där fick jag mitt svar ;P.. Ohhh, "The Notebook", I LOVE!! ;D

2008-04-09 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0