Sitter och tänker..

.. på tiden som har spenderats utanför Globen och Scandinavium.. Alla dessa timmar vi suttit och väntat..

Verkligen roliga, konstiga, flummig, kalla och trötta minnen man har från de dagar & nätter vi har tillbringat framför dessa två arenor.. Några av de roligaste stunderna i mitt liv..

Väntan inför det stora ögonblicket när dörrarna skulle öppnas, förväntningarna inför kvällens show och sen själva showen i sig.. Underbara minnen som inte kommer att försvinna.. Och sen så har man ju underbara personer att dela de me oxå =)

image52
Bild 1: Utanför Scandinavium 2004
Bild 2: Utanför Globen 2005

Kommentarer
Postat av: Alex.

Oooh! Var du också där? :p vi kanske sågs för jag har ett svagt minne av att jag också låg där som en djupfryst fiskpinne och huttrade.! haha. underbara minnen.

2008-04-10 @ 22:46:15
URL: http://beingme.blogg.se
Postat av: Anonym

*Jag är inte besatt av Westlife, jag beundrar dem*

Haha bra sagt ;-)

2008-04-17 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0