Jobb

Det blidde jobb idag.. Min första tanke när det ringde var NEJ... Men man får väl bita i det sura äpplet och se fram emot pengarna som rullar in i Maj istället.. för någon vidare lust att åka iväg och jobba har jag faktiskt inte =(

Skulle vara skönt med en dag hemma och slappa lr något liknande.. Men får väl se till att verkligen plugga imorrn(!?) för på sön blir det en liten träff med Läcki och Lisa och på måndag sen så blir det en träff med Sofie och sen är det skolan på tisdag.. och då ska allt vara läst.. Suck.. de blir en tung men rolig helg får man väl ändå hoppas..

Blev ingen kort jobbdag heller.. 8-17.. 8 ½timme.. men man får väl tänka att det ger mer pengar..
Nee.. nu ska ja fixa iordning vad jag ska ta med mig och lite sånt..
Ha de fint..

Pusss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hehe vart bor du då?
Tack för bokipset!

2008-04-12 @ 11:39:54
URL: http://nataliesalazar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0