Hemma!

Nu är jag hemma efter den "otroligt" långa dag jag haft idag hehe

Tog med mig datorn ut på balkongen där jag nu sitter och njuter av värmen och solen.. Har precis deklarerat över internet nu oxå så jag räknar med lite pengar vid midsommar vilket inte är fel =) Mamma påminde mig igår när vi var ute och gick att det kan ju vara bra att göra den snart.. tiden springer ju iväg så fort o sen helt plötsligt kanske man sitter där med en förseningsavgift.. och det vill jag då inte ha..

Helg lär nog bli rätt så lugn.. fick erbjudande igår om ev utgång imorgon lördag men jag får se.. tåls att fundera på.. Sen borde jag plugg lite.. men.. motivationen är inte på topp.. Omtenta om 5 veckor och tenta om 6 veckor :S yay? or not.. Men får hoppas på det bäst.. fick iaf bara omtenta på 1 av 5 delar.. så det är ju positivt iaf..

Ha det nu bra i det vackra vårvädret..
Pusss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0