Hemma igen!

Ja, nu är jag hemma igen efter min lilla visit i Skellefteå..

Var mkt mkt trevligt att träffa Lisa och även Anna igen.. Alldelse för länge sen sist!

I lördags var vi som sagt ute på traversen.. var inte så mkt folk men det var trevligt.. och jag gjorde även ett snyggt?! svanhopp kombinerat med Anja Perssons Säl.. Mkt intressant kombination.. Det hela resulterade i att jag fick ett blåmärke på vänstra knät och en rad med blåmärken på min högra vad.. Men det var det värt.. Lr??

På söndagen blev de att slappa och pga av sommartiden så försvann ju även en timme så när vi kollade på klockan hade vi helt plötsligt bara 1 timme på oss att gå upp och äta frukost och inte 2 som vi först tänkte att vi hade.. men vi hann..

Fick skjus till flyget av Stig (inte Bengt- Markus haha) och var där i god tid.. Spec oxå med tanke på att planet blev 2 ½ timme föresenat pga att flygplanet som var på väg gick sönder innan start och det som de bytte ut planet emot gick oxå sönder (känndes ju smått lovande att sätta sig på planet) Men vi kom hem iaf igen.. efter lite stress på Arlanda.. Vi hamnade i Linköping igen 23,54 istället för 21,36..

Personen framför mig genom tullen kom oxå fram till att jag var en terroris?! Men detta för att jag inte slutade att pipa när jag gick igenom.. (glömde/orkade inte ta av mig skärpet och klockan) så skärpet åkte av i första vändan och i andra vändan blev det kroppsvisitering.. (jag som ville att de skulle dra med den svarta över mig.. haha) (detta hände förövrigt även på Arland på väg upp)..

Nu återstår det väl bara att orka packa upp väskan och diverse saker som ligger och skräpar i lägenheten.. (tapetseringen har även kommit igång så det känns dubbelt så stöckigt hemma oxå).. Sen ska jag väl nu faktiskt sätta mig och läsa... har ju typ "bara" ca 200 sidor att läsa tills på torsdag tror ja..

Pusss & Hej!
(Bilder från helgen kommer nog upp här lite senare)

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha lyckat att två plan går sönder =P

2008-04-01 @ 15:26:04
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0