God Morgon!

Så har en ny morgon grytt och solen håller på att tränga sig igenom molnen på himlen.. såg på vädret på TV att det skulle bli fint VÅR väder idag.. Sol och ca 11 grader varmt Härligt! =)

Ida blir de skola mellan 9-12 och sen blir det att åka och träna med Läcki... Sen blir det väl att börja påbörja läsningen inför tisdag nästa vecka.. har 3 kap att ta igen redan som skulle läst till idag men orkade verklig inte.. förtjänade lite ledigt också tyckte jag faktiskt!

Nu blir det att titta klart på The Block och sen börja göra sig iorning.. På med kläder o lite smink o sånt!

Inväntar även min nya bok av Cecelia Ahern "Thanks for the memories" Tyvärr har de sänkt priset på boken sen jag beställde den så jag antar att jag får betala det som var när jag beställde.. Suck.. 175kr istället för 104kr som den nu säljs för.. lite surt men sånt är väl livet..

Nu e de dags att göra sig iordning...
Pusss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

god morgon =)

2008-04-03 @ 07:38:05
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0