En dag i solen!

Idag har jag verkligen varit en hel dag i den strålande solen (får se om de blir något resultat på solbrännan sen men skulle inte räkna med det) Det har varit varmt och skönt på eftermiddagen men imorse och under förmiddagen var det små kyligt..

Jobbade som sagt idag och när jag började vid halv 8 gick ut med en gång när jag kom.. sen gick vi in först vid tio halv 11 och gick ut direkt efter maten vid 12 tiden och var ute hela eftermiddagen tills dess att jag gick hem vid halv 4.. så nu kan jag med gott samvete vara inne hela helgen =) hehe (för då tror jag bestämt att det faktiskt ska vara dåligt väder..)

I helgen blir det läsning och förhoppningsvis lite tapetsering.. vill ha klart sovrummet så gott det går.. thihi.. kommer bli så fint så! =)

Skellhell
Lika fint väder som det har varit idag var det även i Skellefteå för exakt 1 vecka sen..
Tiden har gått fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0