Dagen till ära...

Skolan över för denna vecka.. imorgon är det läsdag som gäller.. får dock se hur dagen kommer att spenderas.. är grymt sugen på att gå på stan och shoppa kläder.. vill ha ny vår/sommar jacka, toppar och framförallt byxor.. Får se om de sker imorrn eller inte..

Har satt upp mig att jag kan jobba imorrn.. vet inte hur jag ska göra med det än.. både vill och inte vill jobba.. finns ju risk/chans att ingen ringer och då är det ändå "snyggt" att jag varit tillgänglig men inte behövts..

Var och tränade med Läcki efter skolan.. sen blev det lite rester sen igår till mat och sen en "sen" dusch.. Tvn var mer inspirerande men nu har jag iaf varit i duschen så nu är jag fräsch igen.. =P

Sen har jag fått en till avi från Posten idag igen.. får se vilken bok jag får hämta idag.. eg borde det vara båda de böckerna som återstår så jag får väl se..

Pusss & Hej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0