Skrivprocess

Skrivandet är inne i en svacka just nu.. Har dock inte mycket kvar, det är väl tur också med tanke på att det ska skickas in om en vecka..

Det är iaf en del jag har kvar som jag försöker skriva på i skrivande stund men sen kommer jag hela tiden på saker att lägga till på de andra delarna, så det är lite pyssel o knåp att skriva ihop uppsatsen.. Men klar det ska ja bli.. Lär väl känna mer press på mig ju närmare jag kommer så då lär väl skrivandet öka kan jag bara gissa..

Idag sitter jag iaf på Campus och skriver men ska väl röra mig hemåt om ca någon timme.. Ska ut och springa med Lisa sen.. Hårdträning inför blodomloppet ju!.. Bara 1½ vecka kvar nu typ.. Då jag aldrig tidigare sprungit något direkt så har ju mitt mål varit att komma runt 5km.. det har jag ju dock lyckats med, det svåra nu är att veta hur jag ska springa för att förbättra min tid.. Men det är väl bara att pressa sig lite mer varje gång..

Känns iaf skönt att vara hyffsat tränad för en gång skull.. har blivit 4-5 pass av ngt slag nu de senaste veckorna.. löpning 2-3 ggr i veckan och träning 2-3ggr.. Känns kul när man märker att det går bättre och bättre och att man framförallt orkar mera! =)


Kommentarer
Postat av: alex.

du är bäst! <3

skönt när man ser resultat på både träning och att antalet ord växer!

snart byter vi sida av katedern!!

2011-05-17 @ 12:55:29
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0