En dos verklighet

Dag 2 av 20 på min slutpraktik avklarad.. Än har inte kroppen ställt in sig på att det är tidiga mornar som gäller så det är tungt att gå upp tidigt, tur att man har nära till praktiken så man kan hoppa upp så cykeln runt kvart över 7 och vara på plats 10-15 min senare.. Imorgon är dock min tanke att gå och få mig en lite morgonpromenad!

Har blivit dåligt med promenader nu på senaste tiden, jag skyller på tidsbrist, motivation och väder.. Ser fram emot lite finare väder och framförallt mindre SNÖ! Kom iaf iväg och tränade idag och har även ett snitt på 3 pass i veckan så jag rör mig ju iaf.. 2 pass på Itrim och 1 pass på Saab!

Just nu är det dock väldigt mycket som rör sig runt i huvudet.. Skolan tar den mesta tiden av ens fokus då jag just nu är uppe i en litteratur fylld kurs där det är 100 tals sidor som ska läsas i veckan och jag ligger efter rejält, sedan är det ju självklart praktiken tar tid att fokusera på och planera inför den. Sen förra veckan skrev jag tenta i en kurs som jag läste för 1 år sen, så bara hoppas den gick bättre den här gången.. Sen har jag rester efter mig i trä och metallkursen jag senast läste som jag måste se till att kunna bocka av.. Och sen planerar jag inför framtiden och har mitt examensarbete igång parallellt ihop med allt detta.. Den kursen börjar dock den 4 april men för att jag ska kunna delta i slutseminariet den 9 eller 10 juni (och bli klar till sommaren) är det tyvärr viktigt att ha börjat med den oxå..

Som sagt.. mycket tankar som rör sig i huvudet och det är skönt att skriva av sig även om det inte är rolig läsning för er läsare tyvärr!

Kommentarer
Postat av: alex.

vi kämpar tillsammans nu den sista tiden! <3

2011-03-01 @ 20:42:27
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Janni

Lilla Gumman! Kämpa på, Du om någon klarar det! Försök att tänka positivt, snart är du klar med pluggandet :D



Måste ses snart, om det finns plats i ditt schema...

2011-03-09 @ 08:11:20
URL: http://pysseljanni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0