Sommarjobb!

Isommar blir det inte att jobba på förskola som de tidigare har varit. I år blir det att jobba på en vårdbostad. Är 5 boenden som man tar hand om och hittar på aktiviteter till. Så det ska nog gå bra. Har haft tre introduktionsdaga (ons-fre) och sen min första riktiga dag idag!

Dagen gick bra och gick snabbare än vad jag trodde den skulle göra.. ska jobba även imorrn och på tors.. annars har jag först nästa tid den 6 Juli.. så lite lov nu i mellan kan det nog bli.. men kan hoppas på ngr fler dagar så lönen i Juli blir lite större så man har råd med räkningar och semestern oxå!

Gått upp 5 två mornar i rad och det har kännts på kvällarna.. men imorrn blir det sovmorgon då jag börjar först kl 13 och slutar 21.30.. Men det ska nog bli bra! Dags att laga mat här nu.. Ikväll blir det Taco =) Mums

Kommentarer
Postat av: Raoul

Du är duktig! :)

2010-06-13 @ 16:49:50
Postat av: mli :)

jaa eller hur! kostar ju inte alls farligt mycket heller. riktigt mysuígt att samla på sig tycker jag =)

2010-06-17 @ 22:15:00
Postat av: mli :)

får börja pyssla med de nu i sommar på semestern =) ska vi dra ihop klassen nåt i sommar? var ett tag sen nu!!!

2010-06-18 @ 23:43:44
Postat av: mli :)

jag har ju inte ens sett säsong 7...! av oth alltså:) kan man se sånt på internet gratis nånstans eller? jaa sjukt spännande. så himla grymt avsnitt som man alltid kommer minnas...:(

jaa okej=) tycker verkligen det skulle vara skul! såååå längesen nu:( saknar ju er alla :)

2010-06-19 @ 09:56:08
Postat av: Pernilla

Hej, jag är med i en tävling och jag skulle bli jätte glad om du röstade på min bild ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack så länge.

2010-06-24 @ 15:03:51
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0