Det var på tiden..

Linköping får utökad nattrafik fredag och lördag. Alla linjer som idag kör nattrafik utökas med två avgångar från Resecentrum klockan 02.25 och 03.15. Mer information om den nya nattrafiken finns på vår hemsida inom kort.
Källa: Östgötatrafiken.se


Det var verkligen på tiden att man får stanna till stängning om man har åkt buss.. är ju lite prisskillnad på att ta en taxi hem lr en buss! Så detta ska iaf Östgötatrafiken ha ett stort + för tycker jag!

Förövrigt var anledningen till att jag var inne på deras hemsida mindre munter.. Jag kommer inte åt min cykel pga att det elektroniska låset strular.. så som det verkar just nu så får jag ta bussen till skolan imorrn, gillar inte det med tanke på att jag ska skriva tenta och litar inte på bussar att vara i tid.. men får helt enkelt hoppas att det funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0