Gårdagen!

Var en trevlig kväll hemma hos Läcki igår.. men något annat hade jag ju inte förväntat mig =P

Var dock ruskigt kallt att gå från stan hem till henne efter vi handlat, men vi tinade alla upp till slut iaf och kunde njuta av god potatisgratäng och lövbiff =) Sen kollade vi på filmen Mamut, riktigt bra film men slutade inte som jag hade hoppats.. men man får ju inte allt här i livet.. Sen till filmen blev det godis och chips oxå =) hehe

Idag så har det inte hänt mkt än.. Har suttit vid datorn och vid Tv och kollat lite.. Var Vi hade i alla fall tur med vädret igen på Canal+ som jag passade på att kolla på.. nu har man iaf sett den.. var väl inte den bästa men tyckte första var lite små rolig så..
Vid halv 4 blir jag upphämtad av Diana då vi ska åka och träna ett pass på friskis, kan bli skönt att röra lite på sig idag iaf.. Sen ikväll vid 9 är det iaf Johan Falk filmen på TV4 som gäller.. tråkigt bara att den krockar med Wallander på Canal+ men den lär nog gå där snart igen så det får bli Falk ikväll!

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mlicaarlsson.blogg.se

det kommer fler gånger=D

2010-01-10 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0