♥ 4 ½ År idag ♥

Idag är det 4 ½ år sen jag och Raoul blev ihop.. Tiden flyger verkligen iväg!

Igår var vi på IKEA och shoppade lite nya saker, bland annat en ny matta och växt till vardagsrummet.. så nu är det nästan helt i sin ordning sen omtapetseringen i november =p bara en till ljusdekoration som ska upp på väggen.. sen ngn tavla ev.. Sen vill ja få ordning på våran hylla oxå.. vet dock inte vad jag vill göra och ha på den riktigt men.. funderar på att framkalla en massa kort och fixa album så man har lite bilder att titta på och minnas tillbaka på =)

Vi har ju även införskaffat oss en ny TV.. en stor 58't Tv blev det.. men man vänjer sig fort vid storleken.. nästan farligt.. Den gamla TVn kommer med största sannolikhet hamna hemma hos mina föräldrar då de andra spekulanterna drog sig ur.. Om ingen här är sugen på en 42't HD- Ready LCD tv ??

Idag blir det lite plugg här nu.. måste förbereda inför måndagen då jag ska göra tester på mina fallstudiebarn samt att jag ska läsa klart en text.. Sen ska jag oxå komma på 3 idéer till lektioner och genomföra 1 av de lr ngt sånt... Sen blir det träning vid 16 tiden och sen vid 18 tiden blir det lite filmkväll!

Så ska väl ta o stänga av här och hugga tag i plugget.. usch och fy..

Kommentarer
Postat av: mlicaarlsson.blogg.se

det blir nog egypten oavsett =) det enda som verkar vara garanterat varmt nu i april :)

2010-02-05 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0