2010..

Vad tiden springer iväg.. Redan 2010.. känns ovant att skriva men har inte skrivit fel än så länge iaf =)

Nyårdagarna var riktigt roliga.. Bilder finns på både facebook och bilddagboken så orkar inte lägga upp bilder här just nu.. får se ifall de dyker upp några vid ett senare tillfälle.. Hade iaf riktigt kul och fick chans att besöka Ishotellet i Jukkasjärvi, skidåkning på Dundret, skoteråkning i Äijävaara och nyårsfirande hemma hos Therése och Dennis!

Dagarna efter vi kom hem har barnsligt nog spenderats framför TV och spelat en massa Wii =P Fastnat i Super Mario Galaxy.. Spelade ca 9h en dag =S hemskt när man tänker på det men riktigt kul =)

Men sen har jag även börjat tränat, det borde ju iaf väga upp mitt TV-spelande =p Köpt träningskort på Friskis och Svettis och har tränat 2 pass den här veckan än så länge.. sen så ska vi även iväg imorrn kväll och köra ett pass är det tänkt, ska väl försöka träna 2-3ggr är väl tanken.. nu ska jag fan utnjutta pengarna jag lagt på det, blev ju tyvärr inte så mot slutet när jag tränade på Medley..

Ikväll ska jag iväg hem till Läcki och käka lite mat med henne och Lisa! Våra julklappar till varandra att ta en kväll med mat istället för att köpa presenter.. Mycket trevligt förslag måste jag säga att det var!

Sen har plugget dragit igång igen nu oxå.. så det är bara att kämpa på.. gjort mina omtentor till första kursen och en hemtenta i nuvarande.. väntar fortfarande på svar men hoppas att de kommer snart och att det gått det bästa.. men det återstår ju att se..

Nu får de bli lite Wii innan det är dags att göra sig fresh för att vistas bland folk =p


Kommentarer
Postat av: alex.

ska bli riktigt trevligt ikväll! får hoppas att maten blir god med. puss.

2010-01-09 @ 13:48:11
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: anne

hoppas att du får en bra lördag :)

2010-01-09 @ 14:20:02
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Tessi

hihi, vad söt du är som har stavat rätt på alla knepiga namn här uppe ^^

2010-01-17 @ 00:25:55
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0