Beställt

Tyckte det var dags att unna mig ngt.. dock sker väl det lite då och då.. (senast i fre då jag köpte en ljusdekoration till väggen här hemma, men den är ju även till Raoul så =p)

Men iaf så beställde jag Westlifes album som släpps på onsdag.. Suttit på Youtube och lyssnat igenom låtarna.. Nöjd med vissa, besviken på andra.. Men så är det väl ofta.. Sen köpte jag även Cecilia Aherns senaste bok "The book of tomorrow". Ser fram emot att läsa den sen om sisådär ngt år.. för det är väl så länge de kommer dröja, för jag har en hög med ca 4 böcker som ligger o väntar på att bli lästa + all dessa skollitteratur.. så det är sällan jag har ork lr inspiration till att läsa.. men hoppas på bättring från min sida.. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0