Uttråkad

Känner mig grymt uttråkad.. Vet inte vad jag vill göra, eller jo det gör jag visst men det går inte.. Vill borra upp våra hyllor som ska sitta i datarummet. Men Raoul är inte så sugen på det och sen har vi lånat ut våran borr också som vi inte fått tillbaka än... Kom för övrigt förbi en hemsida när jag sökte på bilder som förknippade med uttråkad.. http://uttrakad.se/ en internet sida med tips på vad man kan göra just när man är uttråkad, får väl ta och titta om de kan komma med några roliga förslag mer än de få ja hann läsa innan jag fortsatte skriva här =P De tipsade på att betala räkningar eller göra plugg.. vet inte ifall de kommer ske dock...

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0