Städning

Blev så uttråkad att jag drog fram dammsugaren, och då är man uttråkad för det är inget jag brukar göra i första taget.. Det var inte heller så länge sen den var framme, tror det typ bara var 1½ vecka sen.. och så ofta sker de inte här hemma =p Sopkvasten är dock framme lite oftare =) Efter dammsugningen fick sig även golvmoppen en omgång.. det behövdes för det var det längre sen jag gjorde så nu känns det rent under mina barfota fötter =)

Nu är det väl bara att disken som borde tas hand om, men diskade faktiskt 2 gånger igår så skulle va skönt att få slippa ida, men har kommit upp ett nytt berg som behöver kommas bort.. Lite sugen på diskmaskin blir man ju faktiskt..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0