Söndag

Söndag idag igen.. Veckorna springer förbi och snart är det sommarlov igen.. Få lite ledigt från studierna är inte fel.. Har dock inte så mycket kvar i skolan att göra om man bortser från skrivuppgifterna.. För de har jag inte börjat på än.. Kanske dags med det snart, skulle ju vara skönt att slippa sitta kvällen innan, fast varför göra det på annat sätt än sist då jag lyckades få VG tom =p hehe

Har också börjat skissa på mitt kommande arbete de här 2 veckorna framöver.. Lutar åt just nu att jag ska sy en svart klänning med röd Hallandssöm på.. lr inspiration av hallandssömnen iaf.. Har skissat lite på hur själva broderiet ska se ut och hur det ska se ut på klänningen och även hur klänningen ska se ut.. Problemet är bara att minnet inte är det starkaste, mönsterkonstruktionen som vi fick lära oss i den andra kursen som vi läste är inte riktigt på plats.. Vet tankegången omkring det så ska väl kunna sätta mig och lista ut de genom att läsa mig till det..

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en ny hemsida där vi testar produkter, ger tips, betyg osv, för både tjejer och killar.



Du får supergärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson

2009-05-17 @ 13:10:02
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0