One tree hill

Idag har det varit en One Tree Hill dag.. Satte på 4e boxen och har totalt  tittat på 2 skivor, dvs 8 avsnitt.. Medans det har stått på har jag dock varit duktig och sytt på min klänning.. snart klar med mitt broderi.. bara 4 uddar kvar på en stjärna.. tror inte ja ska göra något mer på hjärtanen då jag känner mig nöjd.. hoppas inte lärarna tycker de e för få använda stygn lr något sånt =s

Nu ska jag allt hoppa in i duschen dock och göra mig redo tills ikväll..
Ni får ha en bra afton i det fina sommarvädret som jag totalt har dissat idag tyvärr =(

Puss & Kraaam


Kommentarer
Postat av: alex.

vill bara önska lycka till med allt 'plugg' idag! du kommer att klara det =D puss <3

2009-06-01 @ 09:38:46
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0