Minnen

Satt igår och bläddrade i gamla tidningar som Top of the Tops och Tv Hits från 2002 och 2003, Vilken bra musik det spelades då.. Man kände till de flesta banden och gillade musiken.. annat är det nu.. Kan bero på att jag inte lyssnar på lika mycket musik nu som jag gjorde förr men anser mig ändå som jag har lite koll på dagens musik allt =)

Känndes dock konstigt att läsa artiklar när Westlife fortfarande var 5 personer och inte 4 som de är nu.. Roligt att läsa de dock.. och sen att se hur många band som faktiskt inte finns längre och vilka som verkligen har lyckats sen dess... Intressant att se utvecklingen genom att kolla bakåt i tiden..

Puss & Kraaam

Kommentarer
Postat av: alex.

det var tider det! jag köpte tidningar för minst 100kr i månaden bara för att. meli köpte tom en tidning på tyska (utan att förstå ett ord) för att det var en fin bild på westlife i den..

2009-05-03 @ 22:44:55
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

haha jag tycker det var skittråkig musik då :)

2009-05-03 @ 22:52:37
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0