Måsten..

Det finns många olika måsten.. Roliga måsten, tråkiga måsten, jobbiga måsten, omöjliga måsten osv.. Har en hel del måsten hängades över mig.. tyvärr är de inte några roliga... Det finns många saker i skolan som ska göras, sys, formges, monteras, skrivas och gå på besök bland annat..

Idag har jag iaf varit duktig och formgett applikationen som jag missade då vi var i Dublin.. (Nej, jag gör inte saker i så god tid).. Jobbar som bäst under stress men kroppen och hjärnan har redan tagit sommarlov med 4 veckor kvar i skolan.. för ja.. om exakt 4 veckor är kursen slut och ingen skola på ca 3 månader.. helt otroligt.. Hur sjutton ska jag hinna? Får väl bli som sist och sitta långt in på natten..

Ett positivt besked är iaf att jag har fått in alla mina betyg från förra kursen nu.. (sega lärare som sätter betyg 3 veckor efter utsatt datum).. Och sen imorgon ska jag träffa Ofelia oxå =) Ska bli trevligt! Min tur att bjuda igen på fikat hemma hos henne..

Ser redan sommaren runt hörnet och det fina vädret underlättar inte, långa dagar i solen, böcker som har staplats upp på hög som jag vill läsa, ha ork att vilja göra saker som inte är Måsten som inte är roliga.. Nu får de nog bli något roligt, har ju varit lite duktig iaf =)

Puss & Kram


Krokus på väg upp..

Kommentarer
Postat av: alex.

jag vill också ha sommar. sol, sola hela dagar vid plaskis, grillfester..!

2009-05-06 @ 09:17:50
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0