Ledig?

En dag utan plugg.. Så ledig kan man väl säga lite eller?

Har en del att göra dock och känner att det finns tid kvar men den kommer nog att springa iväg.. Idag har jag först varit ute på promenad med Sofie, sen blev de en sväng in till stan med Raoul.. blev stor shopping för honom.. men billig ändå.. 3 par skor för ca 650kr på stadium, 2 par jeans på Bertoni för 900kr och sen en tröja från Jack And Jones för 400kr.. både skorna och jeansen var på rea vilket kanske märks på priset =P Själv blev det bara köp på systemet tills imorrn.. Raoul försvann här hemmifrån för ca 1h sen.. ska upp till Stockholm i helgen så passar på att umgås med Söt då =) God mat och film =) och så självklart trvligt sällskap!

Imorrn blir det dock lite plugg är tanken.. Har tvätt mellan 8-12 sen hem till Sofie och Matte runt halv 8 tiden.. Så under lördagen får jag väl se till att plugga.. målet är att bli klar med klänningen tror jag allt.. På söndag ska jag hem till föräldrarna och bjuda mamma på fika då det är morsdag.. Sen blir det väl inte så mycket mer som händer då förutom plugg.. Längtar till Tisdags då allt är över..

Känns skönt iaf och veta att lite av kursen redan är avklarad.. fått in 5,5hp av 15hp.. så bara 9,5hp kvar till G =P

Nee.. svepa av golvet lite här innan det är dags att möta upp Läcki o handla inför kvällen =P
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0