Långledigt

Det har varit långledigt denna helg och planen att vara ambitös var hög.. resultatet? långt ifrån..

I Onsdag som jag oxå var ledig blev det en sväng ner till stan för att fixa tygprov och köpa garn till broderiet. Sen blev det inte så mkt mer gjort den dagen..

I Torsdags så var det röd dag och jag orkade inte chansa på att det var öppet på Ohlssons så blev en tur ut till Raouls föräldrar istället för att grilla och fixa lite i dammen. Men inget plugg..

I Fredags så åkte jag ner till stan iaf och köpte tyget jag skulle ha.. sen så fixade jag mönstrerna helt klart och klippte ut delarna i det rätta tyget och sydde insnitten.. Sen blev det inte så mycket mer gjort..

I Lördags var jag och Raoul och hans föräldrar ut till Landeryds golfklubb med pappa och gick korthålsbanan.. Var pappa, Raoul och Raouls pappa som spela.. Slog dock 3 slag på ranchen.. va länge sen sist, men den sista bollen fick jag nog iväg en 50-60 meter iaf =p

I dag då? ja inte mkt gjort förutom att jag och Raoul har borrat upp hyllorna i data rummet.. så nu har jag någon stans att ha mina skolböcker på ett bra ställe och mina sysaker =) Ska väl se till att skriva ut lite av min design tills imorrn iaf då ja har handledning..

Puss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0