Känna sig duktig!

Känner mig lite duktig, men borde göra mer. Har inspiration men inte ork att skriva om det jag ska till skolan. Men kanske ska ta tag i de lite iaf. Skriva ner lite stödord kanske.. Jag har iaf gjort klart mitt mönster till klänningen jag ska sy, blev dock lite stor i toillen ja sydde så imorrn ska ja ta mer mönsterpapper i skolan och justera mönstret. Ska även åka till Ohlssons och köpa mig klänningstyget tänkte jag, iaf köpa/ be om ngn provbit till det jag vill ha så jag vet hur det går att brodera med det.

Är iaf hur trött som helst ikväll så det får nog bli en tidig kväll.. Tyvärr är det ju Projekt Runway mellan 22-23 =( och det vill jag ju se men vill ju ha min sömn oxå.. Hmm får se hur det blir..

Ni får ha en bra kväll iaf..
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0