En dag i regnet..

Idag var det verkligen inget roligt cykelväder, speciellt inte när man skulle cykla ändå till andra sidan av staden. Men med det "fina" regnstället jag har så höll jag mig torr vilket var skönt. Men man känner sig ju inte speciellt snygg när man har på sig full mundering. Sen efter en intervju blev det en sväng till IKEA och äta 10kr frukost (billigt och bra) och diskutera våra intervjuer och fältstudier. Sen blev de cykeltur ut i regnet igen..

Nu ska ja försöka designa klart mitt broderi för det expermentella arbetet och försöka lista ut mönsterkonstruktionen till min klänning.. (vad har jag gett mig in på..)

Men först ett mail till Annica för att berätta om vilka dagar jag varit hos henne under Våren, fick ett sms precis om att hon behövde ha det.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0