Vilken lördagskväll de blev..

Den slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig.. fyllan slog till pang boom och helt plötsligt mådde ja inte alls bra..

Vägen in till stan har jag bara svaga minnen utav.. sen gick vi och åt Kebab.. dock fick jag inte i mig något... snarare ur mig.. Så det blev taxi hem istället.. Var hemma staxt innan 1.. då blev det bums i säng..

Kvällen började iaf hemma hos Läcki.. Det va ja, Läcki, Meli och 2 av hennes kompisar.. sen Läcki o Melis kusiner Packe o Matte.. Blev singstar & musik.. kvällen var trevlig och tiden bara sprang iväg..

Så gårdagens spenderades hela dagen i soffan framför TVn hehe..

Puss & Kraam


Bilder från Läcki

Kommentarer
Postat av: Frida

Javisst, jag får tacka så mycket för hjälpen!! :) Var inga problem att förstå ;)..

2009-03-03 @ 14:58:51
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0