Usch..

.. det slog mig nyss som många gånger tidigare hur mycket jag eg har att göra.. ngn lust har jag dock inte och ingen ork att ta tag i det heller.. Tror jag kommit av mig sen förra kursen då det var så himla mycket och sen inte varit i skolan något denna kurs.. Omställningar är inte alltid lätt..

Imorrn är jag iaf ledig, ska dock träffa Towe på fm och gå igenom vad vi ska ta upp på opponeringen imorgon.. sen blir det att rensa tankarna på promenad med Sofie..

Sydde vår gardin nu ikväll iaf.. så nu har vi en gardin i fönstret i köket igen.. Den blev helt ok, inte riktigt som jag tänkt mig men den blev väl godkänd iaf.. Måste se till att få tag på en borr snart oxå så vi kan sätta upp våran hylla, vill få ordning på hall & kök nu.. hallen är ju längre från klar då vi måste köpa möbler först.. kanske kan bli av till helgen..

Puss & Kram


Gömmer mig för allt som ska göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0