Sista lektionen

Idag hade vi den sista lektioen på den här kursen.. känns som den har gått väldigt fort... kan ju bero på att vi varit ute på VFU 4 dagar i veckan under de första 5 veckorna typ.. Nu känns de som de enda jag gör är att sticka o virka.. och mer har jag och göra.. en massa skrivuppgifter kvar att pyssla med och även en arbetsbok... VARFÖR lär jag mig aldrig att planera?? Så det blir en plugg helg den här helgen och lika så veckan som kommer.. sticka, virka och skriva.. ska kanske tänka så som ngr klasskamrater tänkt.. all stickning & virkning ska va klar senast söndag o sen börjar ja på allt som ska skrivas.. Jaja.. bara att kämpa vidare..

Ni får ha en bra kväll.. nu ska ja återvända till min stickning..
Puss & kraam

Kommentarer
Postat av: Liz

Lycka till med ditt arbete! Jag tänker på dig ;)

2009-03-19 @ 22:33:38
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0