Shopping!

I fredags blev det shopping.. Tanken var att köpa en present till mamma som min bror ska ge och även sen presenter till Raouls föräldrar.. när vi sen var på Ikea så köpte handlade vi även hatt och skostället jag och Raoul tittat på innan.. så nu har vi nya hallmöbler oxå.. Nu är det bara montering som behövs.. (av hatthylla.. skostället fixade jag igår)  Hatthyllan får vänta tills vi fått tag i en slagborr så vi kan sätta upp den på väggen..

Sen så gick vi bara in på Game lite snabbt för att titta och visade sig att Wii Fit kommit in i butik.. och då kunde jag inte hålla mig utan köpte det då jag har väntat så länge på att det skulle komma tillbaka i butik. Så har även under helgen hunnit spela lite Wii Fit.. riktigt kul =) Låst upp nya spel men finns mer att få fortfarande =) Lyckats gå ner 1kg oxå =) tror dock att jag ätit väldigt mycket den dagen jag började men ändå =) haha

Ha en bra kväll & Heja LHC!
Puss & Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0