Plugg?!

Ida var det en dag som skulle ägnas åt stickning var tanken.. har inte kommit så långt.. första gången jag läser mönster och förstå vad som väntas göra.. chansa och upptäcka sen att det var fel var inte det roligaste.. men började nyss på ett nytt försök.. Förhoppningsvis går det vägen iaf =)

Imorrn är tanken att vi tydligen ska dekorera saker vi stickat och virkat.. hmm.. jag som inte kommit så långt.. vad är tanken att jag kan göra då?? hmm får väl åka till skolan o se ifall de e något givande.. måste se till att börja sticka på allvar nu iaf..

Åter till stickningen.. (känner mig som en gamal dam, men det ska tydligen vara hippt och sticka igen har jag hört =S =p )
Ha det så bra..
Puss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0