Över..

Nu är den tredje kursen av fyra över för det här året.. Gud så skönt.. All stress för en helg kan försvinna, så himla skönt... Blir en lugn helg med plock och stök, lite städning och lite handling.. Tid för återhämtning efter veckan som varit..

Nästa vecka blir en bättre vecka.. 
Måndag är jag ledig, så de blir det promenad, lite plugg och sen valtorget i skolan inför valet till hösten..
Tisdag är det kursstart på den nya kursen, en lång dag men ska nog klaras av, brukar vara mycket info o så bara typ
Onsdag tror det är någon lektion mellan 10 och 12 bara.. så kanske hinner med en promenad då oxå..
Torsdagen börjar tidigt =) Kl 5.06 går tåget upp mot Arlanda och sedan flyget vidare mot Dublin
Fredag En heldag i Dublin får se vad som händer
Lördag En till heldag i Dublin =)
Söndag Tror det bar hem runt eftermiddagen, hemma i Linköping igen vid 23 iaf =)

Hihi.. Nästa vecka blir nog som sagt en av de roligaste veckorna i mitt liv hoppas jag på =) (iaf slutet av den hihi)
Nu blir det att fortsätta njuta av att inte ha några måsten =)
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Alex.

ojojoj vad vi ska göra mrB, eller Dublin menar jag. Se upp treenigheten är på väg!

2009-03-28 @ 12:12:57
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Tessi

Åh, vad himla mysigt! :) Skicka gärna ett vykort till mig från alla de bästa författarnas land :) pussokram

2009-03-29 @ 21:52:49
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0