Närmar sig

Det är nu bara 3 dagar kvar.. och snart 2.. kl närmar sig tolv då en ny dag börjar..

Imorgon blir en lång dag, 9-17 i skolan o sen hem o kolla lite OTH =) Sen blir de nog en lugn kväll.. kolla ngn film lr så kanske.. Onsdag blir de skola 8-10 och sen ner till stan o växla pengar, promenad med Sofie och sen hem och packa klart. Sen blir det mys med älskling på kvällen med Taco sen bär det av till Irland =) Trevligt det ska bli.. Lite svårt att veta vad man ska packa med sig bara.. Får inte glömma att beställa en taxi heller.. men de gick ju bra sist.. ska dock inte beställa den till halv, tar inte 20min in till resecentrum kl 5 en torsdagsmorgon.. max 10 typ.. fast sen om den e sen o man missar tåg o sånt.. usch.. nu blev jag osäker på tiden =S jaja.. får väl se vad de föreslår när jag väl ringer o bokar..

Nu blir det sängen..
Puss & Kraam


Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja, det är nog bättre att vara lite tidigare på plats, även om det är tidigt :) Jag hade då inte kunnat sitta hemma och vänta till de sista minuterna på att taxin ska komma, dp hade jag börjat klättra på väggarna :D



Förresten, hur många avsnitt HAR OTH? Du tittar ju jämt på det!! :D:D:D pussokram

2009-03-30 @ 23:41:36
URL: http://knott.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha det underbart bra i Dubs, Malin! =) Du kommer att love love love it! ;o)



Många kramar från ett nattsvart Åbo i snöslask

2009-03-31 @ 00:54:14
URL: http://beautyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0