Miss Behaving

Det är vad det står på min kopp med thé i.. och det stämmer ganska bra in på mig just nu känns det som..

Har varit vaken sen kl 8 imorse för att sätta igång med pluggandet.. vid 10 hade jag läst de texter jag behövde läsa för att börja med min skrivuppgift.. hur långt har jag kommit då? joo ca 1sida.. iget bra.. får inte till det som jag vill.. Går så segt att skriva idag så jag inte vet vad jag ska ta mig till.. det är ju idag det ska vara klart.. *små panik* (lr ska ju redovisas imorrn men så imorrn morgon går ju oxå =S )

Tänkte ta en paus o skriva lite på arbetsboken lite istället.. få lite nya perspektiv kanske.. men ingen lust där heller.. Men måste sätta fart.. tyvärr är det mycket annat som lockar, det fina vädret (vill ju ut på promenad), städning (alltid lust att städa ner plugget är hemskt) Pyssla och dona här hemma så det blir som jag vill ha det snart.. Men det ska ske i helgen... Ska ta en städ och röj helg den här helgen tänkte jag nog.. Kan behövas..

Ringde föresten vikariebanken igår.. Så nu får jag även vikariera som lärare =) Lite nervöst, förskolor har jag bra koll på.. där jobbar man ju lite mer ihop med resterande personal o så.. men stå helt själv i ett klassrum med en massa elever, Ja de skrämmer mig lite.. Men det ska väl gå bra, fungerat allt bättre efter hand ju mer jag varit hos Annica så =)

Nee.. åter till plugget nu..
(jag som vill städa =S)
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Tessi

åh, stackars dig med! =( Det är inte lätt när man inte är på humör för att plugga. Hoppas du har kommit igång bättre nu. Och du, det gör ingenting om man tar en liten promenad när man känner att man behöver det, för gör man inte sånt som man vill just då, så slutar man aldrig tråna efter det. :)



Jo, jag fick skicka hem killarna där vid fyra. Det värsta är ju att vi inte ens kände de där killarna som Dennis kompisar tog hem, annars gör det inte någonting egentligen, men nu var det jobbigt, speciellt när jag är sjuk. Men men...



Kul förresten, att du nu får vikariera som lärare :) Pussokram

2009-03-25 @ 17:26:57
URL: http://knott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-25 @ 21:55:13
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0