Kontaktpersoner

Usch.. nu blev ja trött.. sitter och försöker få tag på någon utav de två kontaktpersonerna som finns på mitt jobb som vikarie gällande att jag ligger som vilande i systemet.. Tror ni att de personerna går att kontakta?? Nej.. helt rätt.. Ingen utav de två svarar.. jag har inte tid att sitta och ringa lite då o då o vänta på att de ska svara.. har man inte möjlighet att svara på jobbet så anser jag att det ska finnas en telefon röst som meddelar när personen kommer tillbaka.. inte att det bara går fram en massa signaler och inget som händer.. usch..

Får väl sitta här o vänta o hoppas de svarar snart så jag kan åka in till stan som det var tänkt..
Wish me luck..
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0