Hockey

Ikväll är det hockey igen på tvn här hemma.. Har väl blivit van vid det här laget att 2-3ggr i veckan få besök av bland annat Raouls familj.. Har även själv blivit lite små intresserad men ikväll känner jag ingen större lust alls.. utan skulle heldre spelat Wii.. Önskat att de kunde ha hållt till i annan lokal men men..

Imorrn blir det VFU platsen igen.. Det är inte många dagar kvar nu.. totalt 5st på denna kurs, Sen på kvällen ska jag hem till Ofelia på lite fika och kolla in hur hon bor..

Nu ska ja försöka hitta ngt mönster på hur man stickar en vante.. annars ska jag kolla på VFUn imorrn.. Annica var snäll att låna ut strumpstickor så jag slipper köpa det iaf =)

Pusss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0