God natt från Pluggaren

Det blev lite plugg gjort idag iaf.. Har fått klart 2 saker iaf (tror de är klara iaf.. Har skrivit ut dem o hoppas på det bästa).. Sen har jag kommit en bit på min arbetsbok.. men natten imorgon lär nog bli lång.. om jag inte är duktig och får mycket skrivit på det lilla hålet som blir imorgon..

Skoldagen börjar vid 10 och beräknas vara slut omkring halv 8 =S Lektioner mellan 10-12, 13-15 och sen 17.30- 19.30... så tänkte att mellan 3 och halv 6 hinner jag nog knåpa ihop några rader... förhoppningsvis kan jag smita ifrån klasskompisarna och vara osocial =) Datorn åker med imorrn oxå, dels för att kunna plugga men även för att kunna visa bildspel på den då skrivaren inte äger någon gul färg för tillfället.. Går ju inte att skriva ut bilder i svart/vitt om man ska ha utställning..

Neej, nu får det bli sängen så jag orkar upp imorgon och pallar morgondagen.. Ska se till att lägga fram det mesta som måste med imorrn så jag inte missar något viktigt..
Pusss & Kram och sov så ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0